ادبی نوشته های امجد

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۸ دی ۹۳، ۲۲:۳۱ - مینا
    چرا

سیزده مبارک

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۲۸ ب.ظ

بانوزهرا

به نام خداوندقلم-عشق-کلمه

شعرگفتن برای بانوزهرا(سلام الله علیها)دنیایی داره!

روزسیزده حاج مصطفی بهم پیام دادکه برای فاطمیه های بیت الحسین(علیه السلام)یه شعربگو!

تاشب هرچی به مخم فشارآوردم چیزی بهترازاین به ذهنم نرسید:

«نمی رودزیادمن عنایت تومادرم

من هیچکس نبودم وشهی به من توداده ای

میان فاطمیه های مجمع بیت الحسین(علیه السلام)

من گناهکارراتوهیاتی نموده ای»

اما خودم ازش راضی نبودم!

انقدفکرم مشغول شعرگفتن بودکه شب خواب دیدم دارم  این  مصرعو می نویسم:

«خادم این فاطمیه هات منم

تاابدبیت الحسینه هیاتم»

صبح که بیدارشدم  کلی به مخم فشارآوردم تااین مصرعوبراش گفتم:

«شکراین نعمت چه باشدمادرم

تاابدمن شاکراین نعمتم

خادم این...»

اما خداروشکرتاشب دوتاتک بیت خوشگل دیگه هم به ذهنم اومدکه الآن دیگه یادم نیست!

بالاخره حاج مصطفی همین دوبیتی روآخرجلسه خوندوباهاش سینه زدیم!

چقدرخوبه شعرگفتن برای مادر...

سیزده مون فاطمی شد کاش تاتهش فاطمی باشه!

آمین!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۵

نظرات  (۱)

سلام عزیزم خوبی همه ایام ما باید فاطمی باشه تا دست ائمه رو سرمون باشه زندگیمون میشه پر از عشق و شکوه ایشالله طعم عاشقانه ها رو از ائمه بچشیم عالی بود گلم
پاسخ:
سلام...ایشالا      

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی