ادبی نوشته های امجد

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۸ دی ۹۳، ۲۲:۳۱ - مینا
    چرا

دستمورهانکن

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ب.ظ

دستمورهانکن

به نام خداوندقلم-عشق-کلمه

یه وقتایی بایدبه داشته هات افتخارکنی...

به کسایی که هنوزکنارتن وتنهات نذاشتن.

خدارفقای بی بهونه روازآدم نگیره!

14-تیر-93

دستمورهانکن

تواین هجوم بی کسی

یکمی پیشم بمون

فقط برای دلخوشی

یکم عاشم شو و

یکم برام دل بسوزون

مهربونی نمیخوام

فقط کنارمن بمون

بعضی وقتاکه دلم تنگ میشه

بیا پیشم...

نرواز کنار من

که بی تودیوونه میشم

حسرت نگاه گرمت

به دلم مونده هنوز

نذارآخرش نگاهت

بمونه یه آرزو

وقتی واسه گریه کردن

شونه هاتو کم دارم

حتی واسه گریه کردنم شده

پیشم بمون

همه دلخوشی دنیاواسه من فقط تویی

این یه دونه دلخوشی روهم

ازم نگیر...!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۴

نظرات  (۱)

با این همه نظر و این همه دروغ محضه تنهایی .
پاسخ:
وا!چه ربطی به نظرا داره؟!
یه وقتایی همه چی هست ولی اونی که بایدنیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی