ادبی نوشته های امجد

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۸ دی ۹۳، ۲۲:۳۱ - مینا
    چرا

وخدایی که دراین نزدیکی است...

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ب.ظ

به نام خداوندقلم-عشق-کلمه

«واذاسالک عبادی عنی فانی قریب اجیب  دعوه الداع اذادعان فلیستجیبوا لی ولیومنوا بی لعلهم یرشدون»

«واگربندگان من توراازاحوال من پرسیدند همانامن بدانهابسیارنزدیکم ودعای هرکس که مراخوانداجابت می کنم.پس بایدکه ایشان نیزدعوت مرااجابت کنندوبه من ایمان آورندباشدکه راه رشدوسعادت رابیابند.»(186-بقره)

به قول سهراب:

وخدایی که دراین نزدیکی است...

21ماه رمضون/28- تیر-93

التماس دعا

«همدمم معبودم

مأمنم معشوقم

بی تو تنها هستم

بی تویک نقطه ی پوچ

باتودریا هستم

بی تویک ذره هیچ

باخودم بدکردم

ازتودورافتادم

بازهم آمده ام

درتوتسکین یابم

دل من آشوب است

ازتوتسکین خواهم

بازهم آمده ام

درتوتسکین یابم»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۹

نظرات  (۱)

سلام عزیزم خوبی شعرت زیبا بود وخواستنی با توجه به نزدیکی خداوند و اوج زیبایی به تصویر کشیدن این شعر اوج رو به آسمان آبی می بره و با خودش محو می کنه محتاج دعا برای لحظه هایمان داداش عزیزم عالی بود موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی