ادبی نوشته های امجد

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۸ دی ۹۳، ۲۲:۳۱ - مینا
    چرا

عاشقانه

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۴۴ ب.ظ

به نام خداوندقلم-عشق-کلمه

عاشقانه ترین شعری که تاحالاگفتم(البته ازنظرخودم)اونم توقالب مستزاد-که فک می کنم به دردبیان حس وحالای خوب می خوره -تقدیم به خوشگل ترین عشق دنیا!:)

ایشالاهمیشه عاشق باشیم!

راسّی اردیبهشتتونم مبارک!

فروردینم که اصلاخوب نبودولی انگاراردیبهشت خیلی خوبی درانتظارمه...

2-اردیبهشت-93

«من عاشقِ توام،توعاشقِ منی/این عشق معرکه س

قلبم به یادِ تو هرلحظه می تپه/این بی مبالغه س

قلبت به یادِ من هرلحظه روشنه/این اوجِ عاطفه س

من باتوکاملم، تودرکنارِ من/قحطیّ فاصله س

من غصه می خورم ،توغصه می خوری/این سوءتغذیه س

قلبم پرازتوئه،قلبت پرازمنه/این یک مبادله س

من عشقِ اولت،توعشقِ اولم/این سوء سابقه س

من عاشقت ترم،تو عاشقم تری/این یک مسابقه س

جذرمن وتوماست،به اضافه ی جنون/این یک معادله س

فرمول عشق را،هرکس که کشف کرد/حقاکه نابغه س

من عشق می کنم،باعاشقیّ  تو/این عاشقانه س»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۲

نظرات  (۲)

سلام خوبی گلم تفسیر عاشقانه از عشق را خوب معنا کردی و این عاشقی میتواند من و تو را درگیر عشق بکند تا مرز جنون فرمول عشق در دوست داشتن مقایسه میشه دوست داشتنی که طرف مقابلت بتونه درکت کنه و تو رو بفهمه دوست داشتنی حقیقی قشنگ باشه قشنگ یعنی تعبیر عاشانه اشکال و عشق تنها عشق تو را به گرمی یک سیب می کند مانوس چه فکر نازک غمناکی عالی بود کارت گلم فقط تو قسمت این عاشقانه س وزن شعر ت کمی شکسته ولی در کل عالی بود الهی اردیبهشتمون خوب باشه بهم سر بزن منتظرتم خیلی
برباعث و بانیش لعنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی