ادبی نوشته های امجد

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۸ دی ۹۳، ۲۲:۳۱ - مینا
    چرا

خسته ام

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۱۷ ب.ظ

خسته

به نام خداوندقلم-عشق-کلمه

این شعروسرسال تحویل توقبرستون گفتم...

سالی که نکوست ازبهارش پیداست...!

امیدوارم حال شما مثل من  نباشه...

خسته ام ازاین زمونه

گریه های بی بهونه

دونه دونه

توخیابون وتوخونه

خسته ام ازاین همه غم

دنیای غصه وماتم

آخدا!مابسمونه

دوس دارم بگن که مُردم!

خسته امازاین رفیقا

که میگن تا پای جونن

اما وقتی پاش میفته

توکی هستی؟!

نمی دونن!

خسته ام ازخنجرازپشت

خسته ام ازنارفیقی

خسته ام ازاینکه عشقت

رونذارن که ببینی

-نه که دیگرون نذارن

خودِ عشقت دوس نداره-

خسته ام ازاینکه عشقم

دوس داره تنهام بذاره

آخدا! من کم آوردم

گیم اُوِر شدم خدایا

خسته ام من بسه دیگه

چنددفعه بایدبسوزم؟!

امجد7

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۹

نظرات  (۲)

قشنگ بود
پاسخ:
       ممنون
سلام خوبی دوست گلم این شعرت خیلی خوب بود و عاشقانه بخصوص مصرع های آخرش چند دفعه باید بسوزی به نظر من باید اونقدر بسوزم تا ققنوس بشیم آخدا منم کم آوردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی