ادبی نوشته های امجد

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۸ دی ۹۳، ۲۲:۳۱ - مینا
    چرا

یه چیزی تومایه های مقدمه

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۱۱ ب.ظ

به نام خداوندقلم –عشق-کلمه

«به نام خداوندعشق آفرین

خداوندهفت آسمان وزمین

خدای کلام وخدای قلم

خداوندعشق ومحبت،همین»

چندتاجمله ازچندتاآدم حسابی جمع کردم واینجاآوردم به امیداینکه سرلوحه کارم باشن!

«کلمه عبارت ازسخن است وسخن،عبارت ازخداست.»که درمغزاوراه دارد ودرآمیختن مجلل ترین چیزهایی که درطبیعت هست باخوش آهنگ ترین صداهاشعرنامیده می شود.»

لامارتین

«به گیتی هرکجادرددلی بود

به هم کردند ونامش عشق کردند»

ویکتورهوگو

«صمیمی ترین چیزهایی که قلب انسان مالک آن است وخدایی ترین اندیشه هایی

فخرالدین عراقی

 القصه!منظورم ازآوردن این جمله هااین بودکه تقدس راهی که توش حرکت می کنم رواززبان چارتاآدم حسابی گفته باشم!

خدایا!

توروبه حق «قلم –عشق-کلمه »قسم میدم کمکم کن  که اگه نتونستم چیزی به تقدس این عناصرپاک اضافه کنم لاقل ارزششون روکم نکنم!

ازهمه شاعران معذرت خواهی می کنم بخاطردرازترکردن پاازگلیم!

«سعدی وحافظ ونیما

مهدی وفروغ وشمس

ازهمه عذرمی خوام،اما یه بار

بذارین یه شاعربی همه چیز

بزنه فاتحه ی وزن وردیفو بخونه

بذارین حرفای قلبشو بگه

بی قافیه

بی حاشیه»

همین...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۵

نظرات  (۸)

۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۲۰ فاطیما عشق فرهاد
آره الان وا میشه.....مرسی...
چه وبت متفاوته از آدرسش تا نظراتش...موفق باشی
۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۱۰ فاطیما عشق فرهاد
بعیده خیلیم بعیده...........
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۲ محمد صادق فقیهی
سلام دوست عزیز به ما هم یه سری بزنید لطفا خوشحال میشیم 
better.bog.ir
با ارزوی موفقیت شما
در ضمن اماده ی تبادل لینک نیز هستیم
اقا لایک

به روزیم با بروید خدا را شکر کنید

Www.parishaniat.blog.ir
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۸ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست عزیز
با پست فوق العاده ی دانلود آهنگ های جام جهانی به روزیم .......!
یا حق

سلام

وبلاگتان جالب است و امیدوارم موفق تر باشید.

متشکر میشویم اگر به این وبلاگ سر بزنید.

یک سوال...برای یک کار فرهنگی که نیتم هم همین بوده میخواستم وبلاگ پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

رو لینک کنید و ما نیز شما رو حتما لینک میکنیم(هر چند ناقابل است)اگر نکردیم از بی موالاتی

ما بوده و یک پیام به یکی از مطالبم بدهید تا حتما این کار رو بکنیم.

منتظر پاسختان به یکی از مطالبم هستم.

یا علی

 

۰۴ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۴ دخمل فوتبالی
شیطان می گوید:1. کسی که اذان را بشنود و به نماز نرود پدر من است 2. کسی که اسراف می کند برادر من است3. کسی که پیش از امام به رکوع وکسی که بدون بسم الله شروع به نان خوردن می کند اولاد من است4. کسی که این گفتار من را به کسی می گوید دشمن من است وکسى که نمیگوید دوست من است.آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید ، شیطان دچار درد شدید در سر میشود و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود. و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید این پیام را به دیگران ارسال کنید. شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟به فکر نمازت باش مثل شارژ موبایلت! با صدای اذان بلند شو مثل صدای موبایلت! از انگشتات واسه اذکار استفاده کن مثل صفحه کلید موبایلت! قرآن رو همیشه بخون مثل پیامهای موبایلت! خدایی ما کجاییم کپی کنید ببینیم چی میشه, آروم بگو (خدایا من عاشق توام و به تو نیاز دارم.به قلب من بیا.)اینو واسه أدد لیست هات بفرست و خدارو به یادشون بیار تاامشب یه معجزه
ببینی.چون بوسیله تو و این پیام هزاران نفر به یاد خدا می افتن
[گل]
مثل همیشه عالیه گلم...
پاسخ:
وای!ذوق مرگ شدم!!!!:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی