ادبی نوشته های امجد

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۸ دی ۹۳، ۲۲:۳۱ - مینا
    چرا

تولدت مبارک کاپیتان...

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۹ ب.ظ

به نام خداوندقلم- عشق - کلمه

آپ جدیدم به مناسبت کاپیتان همیشگی استقلال وامپراطورقلب من فرهادمجیدی:

دوتاشعرتقدیم به پادشاه فرهاد:

«همیشه پیش چشم تو

نگاه من کم میاره

وقتی نگاهت می کنم

انگاری بارون می باره

عشقی که توچشم توئه

توهمه دنیا ندیدم

نگاهتو  بهم بده

من همه دنیامو میدم

توکه خودت خوب می دونی

اسمت برام مقدسه

من عاشق فرهادم و

همین برای من بسه»

اینم دومیش:

«ف» مثل فرشته

فرشته ای دیدنی

فرشته ای که قلبش

باشه به رنگ آبی

«ر »مثل یه رویا

یه رویای  خواستنی

یه رویای قدیمی

باطرح رنگ آبی

«ه»مثل همیشه

که عاقبت نداره

نه قبلنه نه بعدا

همیشه س همیشه

«الف»مثل آسمون

که خوشگل ووسیعه

 7آسمون وسیع

که تاابد آبیه

«دال»مثل یه دریا

دریایی بی کرانه

وسیع وپرسخاوت

اونم رنگش آبیه

«ف» «ر» «ه» «الف» «دال»

فرهادافسانه ای

که خیلی بیشترازاین

بایدبهش بنازیم»

اسطوره تولدت مبارک!13-خرداد-1393

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۷

نظرات  (۲)

سلام عزیزم خوبی تولدکابیتان فرهادم عشق و اسطوره قلبم مبارک باشه فداش  فدتشم شعر تو هم جیگر بودش و ناز عالی بود رقص کلمات توش موج میزد فرهاد افسانه ای و قلبی آبی که توش یه دنیا عشق و اردت هست 7 مقدس یعنی اینکه دل با او رنگ جنونی به اندازه آبی ترینها می گیرد امیر جونم فداتشم عالی بود عشقم داداشی ماهم
سلام رفیق
ببخشید به علت امتحاناتم نتونستم بهت سر بزنم
شعرت عالی بود مثل همیشه.
خوبه که برا علاقه هات شعر میگی.

پاسخ:

 سلام عزیزم

دمت گم که بازم اومدی:)

شعریعنی لحظه لحظه زندگی من...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی