ادبی نوشته های امجد

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۸ دی ۹۳، ۲۲:۳۱ - مینا
    چرا

وقتی که هستی

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۴۷ ب.ظ

به نام خداوندقلم-عشق-کلمه

چقدخوبه که توهستی/چقدخوبه تورودارم/چقدخوبه که ازچشمات/ میتونم شعربردارم

13-2-93

من بانگاه گرم تو

آرام عاشق می شوم

درشهررویاهای تو

ازخویش غافل می شوم

وقتی که توهستی دگر

ازشهرخارج می شوم

من می روم تابیکران

تااوجِ ژرفِ آسمان

من می پرم تاشهرعشق

تاشهررویاوخیال

تاانتهای بی کسی

تاعمق این دریای جان

انگاردرآن بیکران

جمع من توماشده

اینجافقط روی زمین

تفریقمان پیداشده

وقتی توهستی آسمان

اندازه ی قلب من است

عشق توهم همچون نسیم

درآسمانم می وزد

وقتی که هستی عاشقم

وقتی که هستی بیکران

باتومیان شهرعشق

تابی نهایت میپرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۸

نظرات  (۲)

جدیدترین عکس لخت و بی حجاب جیگر های ایرانی +18 . . . .
برای دیدن عکس لطفا به hoshdar.blog.ir مراجعه فرمائید
پاسخ:

خخخخخخ

سلام عزیزم عالی بود گلم شعرت عالی و بی نظیر با نگاه گرم تو عاشق می شوم هر روز محو توام در این کوچه پس کوچه های عاشقی خیلیناز بودش عزیز دلم خیلی
پاسخ:

سلام...مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی