ادبی نوشته های امجد

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۸ دی ۹۳، ۲۲:۳۱ - مینا
    چرا

امشب دوباره...

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ق.ظ

به نام خداوندقلم – عشق- کلمه

خدایا شکرJ

یه مدت نبودم اما دوباره اومدم...

همین...

18-آبان-93

اینم شعرجدیدم:

«امشب دوباره قلب من

هوای عاشقی داره

دوباره قلب من داره

تو عشق توکم میاره

امشب دوباره حال من

رنگ گلای قالیه

دوباره قلبم میزنه

دوباره رنگم می پره

امشب دوباره آسمون

روی دلم هوار شده

دوباره قلب من داره

عشقتوفریادمیزنه»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۰

نظرات  (۲)

زندگی توالی همین دوباره هاست
پاسخ:
لایکــــــــــ
چرا
پاسخ:

چی چرا؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی