ادبی نوشته های امجد

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۸ دی ۹۳، ۲۲:۳۱ - مینا
    چرا

بیخیال قافیه!

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۰۴ ب.ظ

به نام خداوند قلم-عشق-کلمه

j

نمی خوام هی کلمه ردیف کنم

شعربگم

دوس دارم حالموبه مردم این شهربگم

من دارم دوونه میشم

زندگیم به جوریه...

نمی خوام بهشت نسیه...

این جهنم نقدیه!

چسبیدی به وزن شعر و

حال شاعربیخیال!

چسبیدی به قافیه

حال دلِ من بیخیال!

پشت این حرفای شیرین که میگم برای تو

بخدا یه دنیادرده

ندیده چشمای تو

چون که توفقط حواست

بوده به وزن وردیف

یه بارم نپرسیدی

حال دلش بوده ردیف؟!

بیخیال قافیه وزن وردیف

بیخیال هرچی قانونه وفن

جون هرکی دوس داری واسه یه بارم که شده

دل بده به حرفای من

سعدی وحافظ ونیما

مهدی وفروغ وشمس

ازهمه عذرمیخوام اما یه بار

بذارین یه شاعرِ بی همه چیز

بزنه فاتحه ی وزن وردیفو بخونه

بذارین حرفای قلبشو بگه

بی قافیه

بی حاشیه...

امجد7

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۸

نظرات  (۲)

سلام خوبی داداشی گلم وبت اولا عالیه و متنهات خوبه من این وبم به اسم کاپیتان فرهاد مجیدی هستش که لینکت می کنم و با اون یکی وببم بعد این نظرم میام بهت می گم و اما من نظرم این متن اولت خوب بود بیشتر حالت ترانه داشت اگه سعی کنی کوتاهتر بنویسی قشنگتر هم خواهد شد البته من کسی نیستم که قضاوت کنم ولی یه کم تلاش این نوشته اتو عالیتر می کردش موفق باشی
پاسخ:

سلام

مرسی ازلطفت....

خیلی شرمنده م کردی!

باشه...سعی می کنم ازاین به بعدشعرای کوتاه تری بگم یالاقل شعرامونصف کنم تاکوتاه بشه!

درموردقضاوتم  شکسته نفسی می کنی!خیلی خوش حال میشم عیبای شعراموبگی تاباکمک توبهتربشم...

سلام.عالی بود.شعرای هیئتتم میذاشتی ناقلا............
مرسی.یاعلی
پاسخ:

     سلام

اوناروهم حتمامیذارم داداش

ممنون ازاین که به ماسرزدی!

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی