ادبی نوشته های امجد

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۸ دی ۹۳، ۲۲:۳۱ - مینا
    چرا

فقط یک رویا

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۴۹ ب.ظ

به نام خداوند-قلم-عشق-کلمه

لعنت به من!

لعنت به خوابایی که می بینم!

همین که حس می کنم کم کم دارم فراموشش می کنم...دوباره خوابشو می  بینم وداغ دلم تازه میشه...

این شعروامروزصبح که ازخواب بیدارشدم گفتم!9-1-93

توشباخواب نداری؟

مگه توفرشته ای؟

تاچشام روهم میره

تاکه خوابم می بره

تومیای جلو چِشَم

انگاری همیشه اینجایی

ومن تنهایم

فکربیداری مو کن

فکر این تنهاییام

شب تاصب توخوابمی

صب تاشب به یادتم

خوابمی،خیالمی

یادمی،به یادمی

لحظه لحظه باتو ام

بامنی،کنارمی

حیف وصدحیف که خواب

بازهم کوتاه است

بازمن مانده ام و

یک سبدتنهایی

یک بغل دلتنگی

کاش می خوابیدم

تاابد،

تاهمه جا

وهمیشه توکنارم بودی

وهمیشه توبه یادم بودی

وهمیشه...

خواب!

فقط یک رویا!

امجد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۴

نظرات  (۱)

کاش هیچوقت مجبور نمی شدیم فراموش کنیم اونایی رو که دوست داریم
پاسخ:

کاش...

«حیف...

رسم این جهان این است...حیف!

آمدن

دل بردن و

رفتن...

تمام!

باز من می مانم وتنهایی و

حسرت بازآمدن،امّید خام!»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی