ادبی نوشته های امجد

طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۸ دی ۹۳، ۲۲:۳۱ - مینا
    چرا

رسوایی

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۲۸ ب.ظ

به نام خداوندقلم-عشق-کلمه

بذاربادردرسوایی خودم بمیرم!

(دیالوگ امیرمحمدگل کار توسریال وضعیت سفید)

بغض ابراترکید

آسمون رسواشد

سفره ی دل فرشته های آسمون

واسه آدمای دنیا واشد

همه فهمیدن کی عاشق کیه

مجنون قصه دیگه پیدا شد

آسمون گریه نکن

رازتوبرملا نکن

سفره ی قلبتو اینجا وانکن

اینجاعاشقی گناهه آسمون

نکنه عشقتوبرملاکنی

شهره ی آدما بشی

قصه ی قبلِ خوابِ بچه هابشی

نونت کم؟آبت کمه؟

عشق چیه؟

آسمونو چه به عاشقی

گریه ی دوری وفراق وتنهایی؟!

دیوونه ای؟!

آسمونو چه به این چیزا

آسمون!نگی به من نگفتیا!

عشقتوبرملانکن

شهره ی آدما نشو

اینجاعاشقی گناهه آسمون

حسرت وآهه آسمون

اگه آدمابفهمن عاشقی

تنهامیشی

رسوا میشی

قصه ی قبل خواب بچه ها میشی

آفرین!

گریه نکن ای آسمون!

آدمابغضو می خوان

نکنه گریه کنی

رسوا بشی

شهره ی آدما بشی

قصه ی...

 

امجد7

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۶

نظرات  (۲)

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما بروز هستیم دوست عزیز خوشحال میشم تشریف بیارید خاک پاتون هستیم
دوست عزیز لیاقت داشت وبمون تبادل لینک هم در خدمتتون هستم
پاسخ:

    سلام ممنون

حتمامیام...!

سلام دوست عزیزم شعر زیبایی بود آنگاه که عشق مقدس میشود زمانست که همه آدمیان با دیدی مثبت به اونگاه کنند
  چی شده
نونت کمه
آبت کمه
خورشید بهت نمیرسه
 یا از منه که بی وفا شدم
 نسبت به تو مثل غریبه ها شدم  این شعر از ابیات یکی از شعرهای منه که واست نوشتم به زودی میزارمش تو وبم تا ببینی که چقدر نوشته هامون شبیه هم هستش  ابیات ابتدایی شعرت زیباتر بودن موفق باشی زیبا بود فهمیدم درک کردم که چه حالی داره داغون شدن تو این راه عاشقی اما خیلی ها با کارهاشون نمی فهمن که من و تو چه برداشتی تو مسیر عشق داریم منم یا امشب آپ میکنم یا فردا بهم سر بزن عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی